Táto situácia nás veľmi mrzí. Obchod nám províziu zamietol, preto sme museli zamietnuť aj cashback. Dôvodov môže byť niekoľko.
-
Bol použitý zľavový kupón, ktorý nebol zverejnený na Chamty.sk (podrobnejšie vysvetlenie ako funguje kombinácia cashbacku a kupónov).
-
Netypická objednávka - pokiaľ akýmkoľvek spôsobom dôjde k úprave objednávky, môže byť cashback zamietnutý. Niekoľko typických situácií:
-
Dodatočná úprava objednávky
-
Výmena tovaru po objednaní
-
Rozdelenie alebo spojenie viacerých objednávok
-
Zmení sa číslo objednávky počas spracovania
-
Samotná rezervácia tovaru na predajni (rezervácia tovaru na pobočke sa nepovažuje za objednávku)
-
Vrátenie a reklamácia tovaru
-
Objednávka vytvorená e-shopom dodatočne (pôvodná sa zamietne)
Chcete objasniť konkrétnu transakciu? Pokračujte ďalej.